Noul i20 se remarca prin designul reimprospatat si elegant. In plus, tehnologiile pentru siguranta si functiile avansate pentru conectivitate ofera un pachet cuprinzator in segmentul din care face parte.
Aspectul elegant cu elemente sportive este subliniat de designul actualizat al grilei frontale.
Noul i20 se remarca prin tehnologiile avansate pentru siguranta ta si a celor dragi.
Mai mult confort datorita gamei diversificate de functii pentru conectivitate.
Hyundai i20 beneficiaza de cinci ani garantie fara limita de kilometri.
Datorita plafonului coborat si a ampatamentului lung, noul model pastreaza alura sportiva a versiunii anterioare. Semnatura luminoasa subliniaza aspectul remarcabil, evidentiat de lampile spate cu LED-uri in forma literei „Z”. Noul i20 ofera un interior spatios, precum si un portbagaj de 352 de litri/ 1.165 de litri cu scaunele din spate rabatate.
Farurile cu LED sunt evidentiate de luminile de zi, conectandu-se vizual cu partea din spate pentru un aspect unic.
Grila frontala accentueaza dimensiunile generoase ale exteriorului.
Semnatura luminoasa subliniaza aspectul remarcabil, evidentiat de lampile spate cu LED-uri in forma literei „Z”.
Aspectul elegant cu elemente sportive este subliniat de jantele din aliaj.
Posibilitatea de a selecta un plafon negru diversifica optiunile de personalizare.
Designul interior reliefeaza liniile orizontale ale bordului, elemente distinctive ale noului habitaclu.
Poti pastra permanent controlul asupra autovehiculului, fara a lua mainile de pe volan.
In comparatie cu predecesorul, latimea si ampatamentul au fost marite, spatiul pentru pasagerii din spate fiind astfel suplimentat. Volumul portbagajului a crescut cu 25 litri, ajungand la 351 litri.
Hyundai i20 este disponibil cu doua propulsoare si trei variante de transmisie.
Motorizarea MPi si cele trei versiuni turbo contribuie la o experienta dinamica de condus.
Trei optiuni pentru transmisie: 6 iMT (1,0 T-GDi 48 V), 6 MT sau 7 DCT (1,0 T-GDi), 5 MT (1,2 MPi)
Propulsorul T-GDi de 1 litru este disponibil in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP.
Motorizarea 1,2 MPi, cu patru cilindri, dezvolta o putere de 84 CP si este asociata unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte.
Propulsorul mild hybrid de 48 V contribuie la reducerea emisiilor. Bateria de 48 V se reincarca automat in timpul deplasarii, datorita sistemului de franare regenerativa.
Sistemul mild hybrid ofera avantaje in special in traficul urban, spre exemplu, dupa o oprire la semafor. Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.
Pe perioada de accelerare, MHSG sustine motorul termic cu o putere suplimentara intre 4 si 10 kW, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de gradul de accelerare impus de conducatorul auto. In momentul in care a fost atinsa viteza dorita, sistemul MHSG trece in mod neutru si nu mai distribuie energie. Drept urmare, poate fi redus nivelul emisiilor si al consumului.
La o viteza constanta, sistemul MHSG este fie inactiv, fie actioneaza ca un generator incarcand bateria de 48 V, in functie de nivelul de energie disponibil.
La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.
Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.
Cu ajutorul iMT, in momentul decelerarii, motorul este decuplat de la transmisie, permitand autovehiculului sa ruleze liber. Tehnologia a fost proiectata pentru a spori eficienta consumului de combustibil.
Transmisia 7 DCT ofera posibilitatea de a alege intre functionarea complet automata si cea secventiala, cu schimbare manuala.
Propulsorul T-GDi de 1 litru poate fi asociat unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza (7 DCT).
Sistemul ISG (Idle Stop & Go), sistemul de control al incarcarii alternatorului (AMS) si anvelopele cu rezistenta redusa la rulare sunt completate de sistemul de recuperare a energiei (ERS): energia cinetica rezultata in timpul franarii se transforma in energie electrica, care este stocata in baterie. Acest proces contribuie la reducerea consumului si al emisiilor.
Hyundai i20 este echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.
Hyundai i20 este echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.
Hyundai i20 integreaza un suport pentru incarcare wireless.
Pentru pasagerii din spate este disponibila o priza de incarcare USB.
Display-ul central, cu ecran de 8 inchi, este compatibil cu Android Auto si Apple Car Play, disponibile wireless.
Toate informatiile importante sunt afisate in campul vizual al conducatorului auto.
Pilotul automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC) anticipeaza curbele sau liniile drepte pe autostrada, regland viteza autovehiculului
Pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R), sistemul franeaza automat.
Sistemul avertizeaza conducatorul auto in momentul in care vehiculul din fata demareaza brusc, cum ar fi la semafor sau intr-un ambuteiaj.